joi, 20 ianuarie 2011

Nasterea intr-un spital privat din Romania: Medlife

Asa cum am spus intr-un post mai vechi imi este teama de spitalele de stat. Ca este vina mediatizarii negative sau nu, ca exista si in aceste spitale valori, oameni de stiinta si mai ales oameni cu suflet, ca se salveaza vieti, asta nu sunt eu in masura sa comentez. Cert este faptul ca avand posibilitatea de a alege mi-au venit in minte toate intamplarile devenite tragedii, toate bolile aduse de mamici de prin maternitati culminand cu mult prea apropiata de termenul nasterii mele drama de la Giulesti. Asa ca visand la o experienta a nasterii frumoasa, mi-am indreptat atentia catre maternitatile private de la noi.

Am ales Medlife intru-cat eram deja familiarizata cu clinica si laboratorul de analize fiind foarte multumita comparativ cu celelalte clinici private la care am apelat in diverse situatii. M-a atras de asemenea posibilitatea de a alege unul dintre cele trei pachete: Silver, Gold si Diamond incluzand servicii diverse care la momentul respectiv mi s-au parut foarte interesante.

Eu am ales pachetul Gold si suplimentar am optat pentru testele metabolice si ecografiile suplimentare pentru bebe incluse de pachetul Diamond. Acum privind in urma cred ca am ales corect: confortul este maxim, apartamentele fiind aceleasi de la Diamond, am avut insotitor pe sot care a avut si el asigurate patul si mancarea, lucru care m-a si enervat la un moment dat ca eu mancam doar iaurt iar el avea musaca de cartofi :). Mancarea nu a fost rea, dar sa nu aveti asteptari gen restaurant ca veti fi dezamagiti. Personalul a fost ok: doctorita care mi-a urmarit si sarcina a fost de nota 10, anestezista super draguta, neonatoloaga foarte ok si ea, iar la TI nu era nevoie sa ridic nici un deget si fetele erau foarte saritoare. Singurele la care as avea ceva de comentat au fost asistentele de la neonatologie la care la multe se vedea clar ca au in sange munca de la stat si pareau mai mereu deranjate.

De curatenie nu am ce comenta, totul e foarte ok, ti se ofera absolut orice ai nevoie de la camasi de noapte pana la perie de dinti astfel ca bagajul de spital se rezuma la trusa de cosmetice si hainele pentru iesit din spital pentru tine si bebe. Aveti doar grija atunci cand alegeti pachetul sa nu va tenteze lucruri gen consultant de lactatie sau masaj postpartum: oricum vi se arata de catre asistente si doctori ce e de stiut, iar de masat lasand laoparte faptul ca dupa cezariana DOARE, oricum cu bebe mereu in minte nu ai dispozitia mentala necesara relaxarii deci e cam degeaba. Vizita psihologului e insa binevenita.

Ca o concluzie eu am fost multumita. Conditiile aici au fost demne de maternitati de afara,insa atunci cand alegeti sa nasteti la privat nu uitati sa luati in calcul in primul rand daca sunteti predispusa la complicatii sau la o nastere prematura si sa tineti cont de faptul ca spitalele private accepta nasteri doar dupa 35 de saptamani de sarcina iar in caz de complicatii pentru mama sau copil cel mai probabil veti fi transferati la un spital de stat specializat in astfel de cazuri.

Poze din camere si acvariu gasiti pe site la Medlife, eu am pus mai jos o mica filmare cu Maya la acvariu imediat dupa nastere cand a fost prezentata familiei :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu